Артқа
Артқа

ӘМСҚ басшысы Болат Төкежанов Алматыдағы ҮЕҰ өкілдерімен пациенттердің құқықтарын қорғау мәселелерін талқылады

Бүгін әлеуметтік медициналық сақтандыру Қорының басшысы жұртшылық өкілдерінің және Алматы қаласының медициналық ұйымдарының бас дәрігерлерінің қатысуымен кездесу өткізді.

Кездесу барысында ӘМСҚ Басқарма төрағасы Болат Төкежанов талқылауға МӘМС және ТМККК жүйесіндегі пациенттердің құқықтарын қорғау тұжырымдамасының жобасын ұсынды. Ол өз сөзінде пациенттердің құқықтарын қорғау идеологиясын айқындауға бағытталған құжаттың негізгі ережелерін, оның ішінде олардың құқықтарын кешенді пайымдауды, құқықтарды сақтауды мониторингілеу және бағалау әдістемесін, Қордың және денсаулық сақтау жүйесінің басқа да қатысушыларының құқықтарды қорғау саласындағы рөлін атап өтті.

Тұжырымдама медициналық көмектің қолжетімділігін арттыруды, медициналық көмекті жоспарлау және сатып алу жүйесін жетілдіруді, МӘМС қаржысын басқарудың ашықтығын қамтамасыз етуді, сапа мониторингі әдістерін жетілдіруді, ТМККК және МӘМС шеңберінде медициналық қызметтерді жеткізушілердің жұмыс сапасын бағалау кітабын әзірлеуді көздейді.

Сонымен қатар, тұжырымдамаға қор сарапшылары үшін тренингтік орталық ұйымдастыру, көпбейінді сараптамалық топтар құру, пациент құқықтарының бұзылуының алдын алу мәдениетін құру кірді.

Сондай-ақ, МӘМС және ТМККК жүйесіндегі медициналық көмек провайдерлерінің қызметтерінің сапасына пациенттердің шағымдарын жедел қарау жүйесін енгізу, сондай-ақ медициналық қызметтер көрсету сапасын бақылау және мониторингтеу рәсімдерін неғұрлым егжей-тегжейлі автоматтандыру ұсынылады.

Пациенттердің құқықтарын талқылай отырып, Қордың Қоғамдық-Консультативтік кеңесінің мүшесі Ғалия Тобатаева әлеуметтік желілердегі сынды азайту және шағымдарға жедел ден қою үшін медициналық ұйымдардың басшыларымен тікелей байланыс арналарын енгізуді ұсынды. Ол медициналық ұйымдардағы пациенттерді қолдау қызметі рөлінің маңыздылығына, азаматтардың көптеген өтініштерінің шешілуін өз мойнына алып, жағымсыздықтың таралуына жол бермеуі керектігіне назар аударды, олар. Осыған байланысты ол өңірлердің денсаулық сақтау басқармаларына «еститін денсаулық сақтау» тұжырымдамасын іске асыру деңгейінде әлеуметтік желілерде белсенді болуды ұсынды. Осылайша, Денсаулық сақтау жүйесінің негізгі постулаты - пациентке бағдарлануды іске асыру шеңберінде тәулік бойы колл–орталықты (WhatsApp) енгізу, оны сайттарда, күту орындарында және т.б. орналастыру деңгейінде пациенттермен коммуникация қажеттілігі өзекті болып табылады.

Сондай-ақ Ғалия Тобатаева ТМККК/МӘМС іске асыру шеңберінде жеке сегменттің міндеттемелерді толық көлемде орындау қажеттігін атап өтті. Қазіргі уақытта, өкінішке орай, оларды іске асырудың жеткіліксіздігі, оның ішінде жеке сегментті жеткізушілер арасында кедергісіз ортаны қамтамасыз ету орын алуда. Сонымен қатар, уәкілетті органдардың қызметін рейтингтік бағалау кезінде негізгі индикаторлардың орындалмауы меншік нысанына қарамастан тұтастай алғанда өңірдің денсаулық сақтау саласына әлеуеттенеді.

Алматы қаласы бойынша Мемлекеттік қызмет істері департаментінің бас маманы Мақсат Жаңбыршиев медициналық қызметкерлер тарапынан денсаулық сақтау саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарының болуы, сондай-ақ олардың сақталмауы туралы білімнің жеткіліксіздігі мәселелерін айтты. Медициналық мекемелерде мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттары туралы толық ақпарат жоқ, атап айтқанда стендтер мен басқа да ақпараттық ресурстар. «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Заңға сәйкес көрсетілетін қызметті берушілер мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарының қолжетімділігін, көрсетілетін қызметті алушыларға оларды көрсету тәртібі туралы толық ақпаратты қамтамасыз етеді. Оларды көрсету тәртібі туралы ақпарат көрсетілетін қызметті берушілердің орналасқан жерлерінде және веб-ресурстарында орналастыру арқылы, оның ішінде оларды көрсету құны туралы ақпарат беріледі. Сонымен қатар, Жаңбыршиев халықты жеке медициналық ұйымдарға оның келісімінсіз, оның ішінде тіркеу науқаны кезінде заңсыз бекіту, атап айтқанда, отбасылық қызмет көрсету қағидаттарын сақтамау, қызметтердің қадамдық қолжетімділікте көрсетілуін қамтамасыз етпеу, бекіту мерзімдері фактілері айтылды. Сонымен қатар, ол уәкілетті орган денсаулық сақтаудың проблемалық мәселелерін, оның ішінде оларды жою мақсатында нормативтік актілер бойынша айтуды ұсына отырып, ӘМСҚ-мен ынтымақтасуға дайын екенін атап өтті.

Сонымен қатар, «QmeD» Ұлттық медициналық палатасының өкілі Әкім Тұрсын атап өткендей, медициналық қоғамдастық пациенттердің құқықтарын бұзу фактілерінің салдарымен емес, себептерімен күресуге тиіс. «Біз Қорға осы нәтижелі диалог үшін ризамыз, біз көмек пен ұсыныстармен келдік, медициналық көмек көрсету саласындағы тәуекелдер ескерілгенін қалаймыз. Бүгінгі таңда дәрігерлерге де, пациенттерге де лауазымдық нұсқаулықтарды түсіндіру қажет. Біз, қоғамшылдар ретінде, біздің ұсыныстарымыз естіліп, енгізіліп, жұмыс істеп жатқанын көріп отырмыз» , – деп атап өтті Әкім Тұрсын.

«AGEP'C» (АНТИГЕПАТИТ С) қоғамдық қорының басшысы Сергей Бирюков пациенттерді қорғау бойынша басталған белсенді жұмысқа қолдау білдірді. «Біз ынтымақтастыққа дайынбыз. ТМККК және МӘМС шеңберінде медициналық қызметтерді алу қағидалары бойынша пациенттермен, оның ішінде пациенттердің құқықтарын қорғау саласында жұмыс істейтін ҮЕҰ – мен түсіндіру жұмыстарын уақтылы жүргізу қажет деп санаймын» , - деді ол.

         Бас дәрігерлердің пікірінше, медициналық көмектің сапасы бойынша медициналық сақтандыру қорының рейтингісінде көшбасшылық позицияға жеткен клиникалар үшін ынталандырулар   қажет.

Қор басшысы бұл ұсынысты қолдап, мұндай тәсіл бәсекелестікті күшейтуге және медициналық қызмет көрсету саласында нақты бизнес-үдерістерді құруға, сондай-ақ стандарттардың сақталуына алып келуге мүмкіндік беретінін атап өтті.

Қорытындылай келе, кездесуге қатысушылар пациенттердің құқықтарын қорғау бойынша ұсынылған тұжырымдаманың жобасын қолдады, осы құжаттың қазақстандық денсаулық сақтау жүйесінде маңыздылығы мен қажеттілігін атап өтті. Оны енгізу көптеген проблемалық мәселелерді шешуге және халық үшін медициналық қызметтердің сапасы мен қолжетімділігін жақсартуға көмектеседі.

28.05.2021
66% считают статью полезной Была ли эта статья для вас полезной ?
Сонымен қатар оқыңыз
ОБЩЕСТВЕННО-КОНСУЛЬТАТИВНЫЙ СОВЕТ ФСМС: ДОСТИЖЕНИЯ И ПЛАНЫ
ҚОРДЫҢ ҚОҒАМДЫҚ-КОНСУЛЬТАТИВТІК КЕҢЕСІ: ЖЕТІСТІКТЕР МЕН ЖОСПАРЛАР
Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорында Қоғамдық-консультативтік кеңестің ағымдағы құрамымен соңғы отырысы өтті. Шарада 2024 жылдың алдын ала жұмыс қорытындылары шығарылып,  Қордың ахуалдық-талдау орталығының қызметі таныстырылды. Сондай-ақ басқа да өзекті мәселелер талқыланды.
25.12.2024
СКОЛЬКО ПЛАТИТЬ НА ОСМС В 2025 ГОДУ
2025 ЖЫЛЫ МӘМС-КЕ ҚАНША ТӨЛЕЙМІЗ
Қазақстандағы ең төменгі жалақы мөлшері бұрынғы деңгейде қалатындықтан, МӘМС төлемдерінің көбісі өзгермейді.
24.12.2024
ЗАПУСК СУР: КОМУ ЭТО ВЫГОДНО И КАК БУДЕТ РАБОТАТЬ
ТӘУЕКЕЛДЕРДІ БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІ: БҰЛ КІМГЕ ТИІМДІ ЖӘНЕ ҚАЛАЙ ЖҰМЫС ІСТЕЙДІ?
Медициналық ұйымдарды тәуекел аймақтарына бөледі. Олардың үштен екісі «жасыл дәлізге» кіреді. Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорында бұның қандай нәтиже беретінін түсіндірді.
20.12.2024
Барлығын көру
Подать обращение МӘМС калькуляторы Іздеу